..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Zdradziecki Plan-Część I



Oddaję w wasz ręce pierwszą przygodę z kampanii „Zdradziecki Plan"
Przygoda w świecie Earthdawn przeznaczona dla 2-4 graczy, kręgów 2-3. Odpowiednio zmodyfikowaną można dopasować dla dowolnych graczy.



…Zapanowała cisza. Dorgha podniósł się z fotela z niewielka gracją, wyciągną miecz z pochwy umiejscowionej na pasie robiąc błyskawiczny zamach.
Nagle ciszę przerwał brzęk stali rozcinającej ciało ofiary.
Człowiek osuną się na ziemie. Wódz stał chwilkę w zadumie nad ciałem nieszczęśnika, a krew nieustannie sączyła się na dywan.
-Posprzątajcie to! –Krzykną
Błyskawicznie kilku ludzi podbiegło, zawinęło w dywan zwłoki i równie szybko wraz z nimi odeszło.
Ork zwrócił się do grupki gapiów i rzekł:
-Wszystkich, którzy sprzeciwią się władzą naszej społeczności lub nie podołają zleconemu im zadaniu czeka śmierć albo jeszcze coś gorszego.
Dorgha popatrzył się na przerażonych ludzi swoimi czerwonymi oczami głośno się śmiejąc. Echo tych dźwięków rozniosło się po całej grocie trafiając w najmniejsze jej zakątki.
-Koniec przedstawienia wracać do swoich obowiązków, przypominam został nam już tylko tydzień…




Skrót przygody:
W czasie wypoczynku w jednej z karczm w nieprzyjaznym Jerris graczom udaję się podsłuchać rozmowę kilku przedstawicieli władz miasta. Rozmawiają o zmianach, jakie rzekomo maja zajść za kilka dni w mieście. Jedna z osób, która bierze udział w dyskusji dostrzega nadmierne zaciekawienie bohaterów ich konwersacją.
Następnego dnia po wyjściu z karczmy gracze zostają porwani i uprowadzeni. Na miejscu zostają zmuszenie do pomocy w pewnym przedsięwzięci, ale to nie jest ich główne zmartwienie… Po czyjej stronie staną. Czy odkryją co naprawdę się dzieje w Jerris.


-Czy wojsko jest w pogotowiu? –Zapytała wysoka postać odziana w ciemny długi płaszcz
-Tak panie. Pięć naszych statków czeka na twoje rozkazy, również kompanie handlowe zadeklarowały się w razie kłopotów pomóc- Odpowiedział Khra
-Na ile są w stanie nas wspomóc?
-Dysponują obecnie 5 Drakkarami i 40 ludźmi-Oświadczył
Postać w czarnym płaszczu z uśmiechem na ustach wyszeptała:
–To powinno wystarczyć



Spokojny dzień w niespokojnym Jerris:
Gracze niczego nie świadomi siedzą sobie sącząc trunki przy stole w karczmie pod „Szmaragdowym sztyletem”.



strony: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8]
komentarz[7] |

Komentarze do ""Zdradziecki Plan"- Część I"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   Czy wiesz czym jest Earthdawn?
Pierwszy raz słyszę o tym system
Coś mi się obiło o uszy.
Tak grałem kilka razy.
Jestem wiernym graczem od dawna
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   "Pojedynek"
   "Zdradziecki ...
   Legendy Pogromu
   "Nietypowy pr...
   „Tajemn...
   "Karawana"
   Mnich
   Earthdawn - "...
   Tropiciel
   Naszyjnikiem ...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 1.975675 sek. pg: