Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Tropiciel
Tropiciel jest dyscypliną samotnika, uwielbia godzinami wędrować i szukać śladów przyszłej ofiary. Dzięki magii talentów i dobremu treningowi błyskawicznie i bezbłędnie potrafi znaleźć to, czego szukał. Jest również dobrym wojownikiem gdyż, aby zabić swoją ofiarę sam musi przeżyć.
Ważne współczynniki:
Zręczność
Ograniczenia rasowe:
Brak
Rytuał karmiczny:
Tropiciel musi znaleźć ślady jakiejś istoty i zacząć jej szukać. Po udanym wytropieniu ofiary postać powinna ją zabić i złożyć w ofierze wytropione zwierze.
Krąg Pierwszy:
Talenty:
Broń Biała,
Atak z zaskoczenia,
Skradanie się,
Tropienie,
Wspinaczka,
Rytuał karmiczny,
Krąg Drugi:
Talenty:
Wytrzymałość 5/4,
Poznanie stworzenia,
Analiza śladów,
Krąg Trzeci:
Talenty:
Przywołanie rumaka,
Atak z Pojazdu,
Krąg Czwarty:
Stopień inicjatywy: +1
Talenty:
Tkanie wątków,
Uniknięcie pułapki,
Krąg Piąty:
Obrona społeczna: +1
Talenty:
Druga Broń,
Wykrywanie pułapek,
Krąg Szósty:
Testy zdrowienia: +1
Talenty:
Przebranie,
Broń strzelecka,
Krąg Siódmy:
Talenty:
Widzenie życia,
Wyczucie trucizny,
Krąg Ósmy:
Obrona Fizyczna: +1
Talenty:
Przejrzenie iluzji,
Bezpieczna Ścieżka,
Krąg Dziewiąty:
Obrona magiczna: +1
Obrona fizyczna: +2
Talenty:
Sokole oko,
Wyczucie magii,
Zmiana kształtu,
Krąg Dziesiąty:
Obrona magiczna: +1
Talenty:
Test życia,
Roślinne schronienie,
Krąg Jedenasty:
Stopień inicjatywy: +2
Talenty:
Obrona,
Szybko strzelność,
Krąg Dwunasty:
Talenty:
Kameleon,
Stworzenie strzały,
Krąg Trzynasty:
Obrona Fizyczna: +1
Obrona Społeczna: +1
Karma:Maksymalna karma wzrasta o 25 punktów.
Talenty:
Odporność na truciznę,
Ominięcie tarczy,
Krąg Czternasty:
Talenty:
Grad ciosów,
Ziemna Zbroja,
Krąg Piętnasty:
Obrona fizyczna: +2
Talenty:
Jad,
Wietrzny łuk,
dudriel. |
komentarz[11] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Tropiciel" |
|
|
|
|
|
|
|