..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0
- Chat - Reaktywacja!
- Szukamy współpracowników!
- Nabór na Newsmanów!
- Konfiguracja strony głównej według własnych potrzeb

Ostatnie Posty na Forum



Witaj Podróżniku!

Pomieszczenie, w którym się znalazłeś, jest gwarne i jasne, mimo późnej pory. Czuć zapach chleba i ziół. Przy długim stole po środku sali rozsiedli się trzej elfowie. Piją wino i prowadzą ożywioną rozmowę, do której co chwila wtrąca się t'skrang fechmistrz, tnąc słowem niemal równie sprawnie, co mieczem. Tymczasem broni fechmistrza przygląda się jego sąsiad, młody krasnolud. Tak, to ostrze posmakowało pewnie krwi niejednego potwora. A może to tylko przechwałki właściciela...?
Przy stoliku w kącie obsydiański kupiec liczy monety. Ogania się od dwóch wietrzniaków, które latają wokół. Cóż jednak takim można zrobić, skoro pracują dla karczmarza? Może wysłać po którąś z służek, by przyniosła więcej strawy...
W kominku huczy ogień. Na ławie obok, plecami do płomieni zasiadł trubadur. Poprawił jaskrawe szatki i począł stroić lutnie. Jednocześnie snuje opowieść dla dzieci gości. Któż by pomyślał, jak straszliwy Horror czaił się w pobliskim Kaerze i co by się stało z mieszkańcami tych terenów, gdyby nie mężni Adepci? Podobno byli oni jednymi z pierwszych gości tej karczmy, a pamięta ich staruszek- ojciec karczmarza. Może gdzieś tu jeszcze leży złamany miecz, którym z owym Horrorem walczono? Trubadur jednak nie chce zdradzić tajemnicy, gdzie można to ostrze znaleźć, zręcznie zaczyna kolejną opowieść.
Wokół drobnej kobiety siedzącej tuż przy wejściu kręcą się wszystkie koty z karczmy. Nic w tym dziwnego, wszak do Władców Zwierząt lgnie każdy zwierz- mały czy duży. Kobieta je powoli swój posiłek, co jakiś czas rzucając coś kotom.
Podchodzi do ciebie córka karczmarza, która tu usługuje. Prowadzi cię pomiędzy gośćmi do właściciela. Ten cierpliwie wysłuchuje właśnie zażaleń maga na wietrzniaki, które przeszkadzają w czytaniu ksiąg i odpoczynku. I jak tu przygotowywać się do wyprawy?
Karczmarz szybko rozwiązuje problem człowieka, po czym ze zmęczonym uśmiechem zwraca się do ciebie:
-Witaj, Podróżniku, w Karczmie Adeptów. Usiądź i odpocznij, bo wszyscy Dawcy Imion są tu mile widziani. Nie wszczynaj jednak kłótni i bijatyk, mamy bowiem w Barsawii dość bestii i potworów, by z nimi qalczyć.
W czym mogę Ci pomóc?


Ostatnie Newsy                          Ostatnie Artykuły
  :: Green Lantern w pla...
  :: DUNGEON SIEGE 3 w p...
  :: Premiera King's Bou...
  :: Preorder King's Bou...
  :: King's Bounty: Nowe...
  :: Transmisja z Orbita...
  :: Transmisja z Orbita...
  :: Orbitalowy Konkurs ...
  :: Transmisja z Orbita...
  :: Poprawiony dodatek ...
  :: Robiona na zamówie...
  :: Magiczny przedmiot ...
  :: Viktor Faust
  :: Czerwonooki Johann ...
  :: Ścieżka fechtmist...
  :: Czarodziej-Żeglarz
  :: Ostrze Zemsty
  :: Naszyjnikiem Talarahi
  :: Złodziej iluzjonista
  :: Mistrz Sfery Umysłu




© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   Czy wiesz czym jest Earthdawn?
Pierwszy raz słyszę o tym system
Coś mi się obiło o uszy.
Tak grałem kilka razy.
Jestem wiernym graczem od dawna
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   "Pojedynek"
   "Zdradziecki ...
   Legendy Pogromu
   "Nietypowy pr...
   „Tajemn...
   "Karawana"
   Mnich
   Earthdawn - "...
   Tropiciel
   Naszyjnikiem ...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.294570 sek. pg: