Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Mnich
Osoba chcąca zostać mnichem musi poświęcić się w całości służeniu swojej pasji i nauce sztuk walki. Mnich pod czas walki może używać tylko swoich kończyn i nosić zbroję ze skóry (oczywiście może używać takich talentów jak: pazury, cielesne ostrze itp. Mnisi wierzą, że nie zbroja i oręż jest kluczem do wygranej walki, lecz wiara w pasję i sprawność fizyczna. W przeciwieństwie do głosicieli adepci będący mnichami nie rozgłaszają nauk swojej pasji tylko pomagają potrzebującym w imię wiary. (mnich nie może wierzyć w szaloną pasję)
Ważne współczynniki:
Zręczność, Percepcja
Ograniczenia rasowe:
Tylko ludzie (mężczyźni).
Rytuał karmiczny:
Postać klęczy samotnie przez ok. 5 minut myśląc o tym w jaki sposób tego dnia obdarowała go pasja. Następnie zaczyna recytować modlitwę do swojej pasji. Po jej zakończeniu podrywa się i głośno wykrzykuje jej imię.
Umiejętności Artystyczne:
Szycie szat, Poezja.
Krąg Pierwszy:
Talenty:
Walka wręcz,
Pazury,
Unik,
Umysł ze stali,
Czytanie/pisanie,
Rytuał karmiczny,
Krąg Drugi:
Talenty:
Wytrzymałość 11/9,
Targowanie się,
Przewidywanie ciosu,
Krąg Trzeci:
Talenty:
Koci chód,
Błyskawiczne kopnięcie,
Krąg Czwarty:
Stopień inicjatywy: +1
Talenty:
Tkanie wątków,
Wspinaczka,
Krąg Piąty:
Obrona Fizyczna: +1
Talenty:
Empatia,
Czytanie z ruchu warg,
strony: [1] [2] [3] |
komentarz[25] | |
|
|
|
|
|
|
|