Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Złodziej iluzjonista
Złodziej iluzjonista to dyscyplina łącząca najlepsze cechy złodzieja i iluzjonisty. Postać ta do dokonywania kradzieży i napadów używa talentów złodziejskich pomagając sobie magią. Dzięki temu prawie każda kradzież nie jest nie możliwa...
Ważne współczynniki:
Zręczność, Percepcja
Ograniczenia rasowe:
Obsydianie,
Rytuał karmiczny:
Postać musi znaleźć sobie ofiarę. Z pomocą iluzji zwabić do miejsca gdzie nie będzie nikogo poza nią i po uśmierceniu okraść.
Krąg Pierwszy:
Talenty:
Broń biała,
Kradzież kieszonkowa,
Skradanie się,
Rzucanie czarów,
Tkanie wątków,
Rytuał karmiczny,
Matryca,
Krąg Drugi:
Talenty:
Wytrzymałość 7/5,
Poznanie zamka,
Krąg Trzeci:
Talenty:
Pozorna śmierć,
Unik,
Krąg Czwarty:
Stopień inicjatywy: +1
Talenty:
Uniknięcie pułapki,
Matryca,
Krąg Piąty:
Obrona społeczna: +1
Talenty:
Moc woli,
Magiczny wytrych,
Krąg Szósty:
Testy zdrowienia: +1
Talenty:
Ulepszona matryca,
Zręczne dłonie,
Krąg Siódmy:
Zdolność:
Postać może stworzyć proste iluzję z cenę 2 punktów wyczerpania.
Talenty:
Nadnaturalny unik,
Wykrywanie broni,
Krąg Ósmy:
Obrona Fizyczna: +1
Talenty:
Przejrzenie iluzji,
Ukrycie broni,
Krąg Dziewiąty:
Obrona Magiczna: +1
Obrona fizyczna: +2
Talenty:
Złoty zmysł,
Czytanie z ruchu warg,
Pancerna martyca,
Krąg Dziesiąty:
Obrona magiczna: +1
Talenty:
Zrzucenie winy,
Broń strzelecka,
Krąg Jedenasty:
Stopień inicjatywy: +2
Talenty:
Rykoszet,
Sprint,
Krąg Dwunasty:
Talenty:
Zimna krew,
Błyskawiczny Atak,
Krąg Trzynasty:
Obrona Fizyczna: +1
Obrona Społeczna: +1
Karma:
Maksymalna karma wzrasta o 25 punktów.
Talenty:
Kameleon,
Spojrzenie astralne,
Krąg Czternasty:
Talenty:
Wielotkanie,
Obrona,
Krąg Piętnasty:
Obrona fizyczna: +1
Talenty:
Dzielona matryca,
Druga szansa,
dudriel. |
komentarz[16] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Złodziej iluzjonista" |
|
|
|
|
|
|
|