Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
Dyscypliny
|
|
Barbarzyńcy są znani ze swej straszliwej sprawności bojowej i aroganckiego zachowania. Są zawsze gotowi do walki. Wychowani w surowych warunkach, posiadają niesamowitą siłę i są doskonali w walce wręcz.
|
|
|
|
|
Mistrzowie Sfery Umysłu są najczęściej spotykanymi adeptami, posiadającymi wiedzę o którejś ze Sfer. Rozszerzenie to daje czarodziejom dość duże możliwości, szczególnie przydatne podczas kontaktów z Dawcami Imion...
|
|
|
|
|
Złodziej iluzjonista to dyscyplina łącząca najlepsze cechy złodzieja i iluzjonisty. Postać ta do dokonywania kradzieży i napadów używa talentów złodziejskich pomagając sobie magią. Dzięki temu prawie każda kradzież nie jest nie możliwa...
|
|
|
|
|
Adepci kroczący ścieżką tej dyscypliny specjalizują się w walce, żeglarstwie i czarowaniu...
|
|
|
|
|
Tropiciel jest dyscypliną samotnika, uwielbia godzinami wędrować i szukać śladów przyszłej ofiary. Dzięki magii talentów i dobremu treningowi błyskawicznie i bezbłędnie potrafi znaleźć to, czego szukał. Jest również dobrym wojownikiem gdyż, aby zabić swoją ofiarę sam musi przeżyć.
|
|
|
|
|
Osoba chcąca zostać mnichem musi poświęcić się w całości służeniu swojej pasji i nauce sztuk walki. Mnich pod czas walki może używać tylko
|
|
|
|
strona: [1] | wszystkich artów: 6
sortuj według: tytułu
| daty
| popularno¶ci
|
|
|
|
|
|
|
|