..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

"Tajemnicza Wioska"



Cała przygoda rozpoczyna się gdy bohaterowie wracają do miasta po wykonaniu kolejnego zadania….

Aktualnie jest deszczowa noc…w miarę przemierzania ulic miasta ubrania adeptów coraz bardziej nasiąkają wodą stając się ciężkie niczym stal. Miejskie latarnie z ledwością oświetlają ulice miasta wyczerpując przy tym resztki zaklętej w nich magii. Gdy przechodzą obok jednego z domów słyszą jak z wielkim hukiem otwierają się drzwi za nimi. Gdy spoglądają za siebie im oczom ukazuje się krasnolud który z pijaństwa ledwo trzyma się na nogach.
”Panowie bądźcie tak dobrzy i dajcie na piwo…noc jeszcze młoda a sakiewka niestety pusta…”
Niezależnie od tego czy adepci dadzą mu pieniądze czy nie krasnolud rzuci się na nich. Po krótkiej walce krasnolud ucieka z pod budynku (który okazuje się karczmą) gubiąc przy okazji mały worek. Po przeszukaniu worka bohaterowie znajdują w nim: sztylet, przybory do szycia oraz pergamin obwiązany czerwoną wstążką.
Wiadomość…
Karczma pod skrzydlatą małpą……pytaj o Selasha w sprawie roboty……

Następnego dnia…

Jeśli adepcie udadzą się do wskazanej to dowiedzą się od karczmarza iż Selasha aktualnie nie ma (to wszystko za opłatą 6 srebników) a za dodatkowe 3 srebniki dowiedzą się, że wróci on dopiero za dwa dni z rana.
Te pozostałe dni można zapełnić według uznania…
np. Podczas przechadzania się adeptów po ulicy natrafiają na małym tłum ludzi zgromadzony na małym placyku który czemuś z wielką ciekawością się przygląda. Podchodząc bliżej ich uszu dochodzi szczęk broni oraz okrzyki tłumu. Przeciskając się między ludźmi dostrzegają leżącego człowieka na ziemie i stojącego nad nim orka.
”Kto teraz ??...no kto następny??...podnoszę stawkę do 300 srebników !!...zasady proste…kto mnie pokona dostaje 300 srebra”

Odpowiedni czas nadszedł….

Wchodząc do karczmy…
- jeśli spytają się barmana o Selasha to wskaże im postać w głębi sali.
- jeśli będą szukać na własny kredyt to POWODZENIA !!

Zbliżając się do istoty wskazaną przez barmana zauważają iż ubrana ona jest w purpurową szatę a przy boku wisi pochwa z mieczem. Jest niewielkiego wzrostu ze spiczastymi uszami. Nim adepci zdołają powiedzieć jedno słowo Selash podnosi głowę
”Wy w sprawie roboty ??...jeśli tak to siadajcie…jeśli nie to odejdźcie”
Gdy adepci siadają barman przynosi piwo a Selash zaczyna swoją opowieść.
”Więc tak…chodzi oto, że jeszcze przed pogromem w Smoczych Górach istniała cywilizacja barbarzyńców którzy lubowali się w walce…………………(i tak zaczyna przynudzać aż tak, że adepci przysypiają)…………więc szukamy pozostałości tej cywilizacji i za całą tą eskapadę dostaniecie……powiedzmy 250 srebników na łeb (cena do negocjacji – max 350)…wyruszamy jutro wieczorem…spotykamy się pod karczmą…aha dobrze się wyposażcie…nigdy nie wiadomo co może nas tam spotkać”



strony: [1] [2] [3] [4] [5] [6]
komentarz[9] |

Komentarze do "„Tajemnicza wioska”"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   Czy wiesz czym jest Earthdawn?
Pierwszy raz słyszę o tym system
Coś mi się obiło o uszy.
Tak grałem kilka razy.
Jestem wiernym graczem od dawna
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   "Pojedynek"
   "Zdradziecki ...
   Legendy Pogromu
   "Nietypowy pr...
   „Tajemn...
   "Karawana"
   Mnich
   Earthdawn - "...
   Tropiciel
   Naszyjnikiem ...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.018918 sek. pg: