..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Tropiciel



Tropiciel jest dyscypliną samotnika, uwielbia godzinami wędrować i szukać śladów przyszłej ofiary. Dzięki magii talentów i dobremu treningowi błyskawicznie i bezbłędnie potrafi znaleźć to, czego szukał. Jest również dobrym wojownikiem gdyż, aby zabić swoją ofiarę sam musi przeżyć.

Ważne współczynniki:
Zręczność

Ograniczenia rasowe:
Brak

Rytuał karmiczny:
Tropiciel musi znaleźć ślady jakiejś istoty i zacząć jej szukać. Po udanym wytropieniu ofiary postać powinna ją zabić i złożyć w ofierze wytropione zwierze.

Krąg Pierwszy:
Talenty:

Broń Biała,
Atak z zaskoczenia,
Skradanie się,
Tropienie,
Wspinaczka,
Rytuał karmiczny,

Krąg Drugi:
Talenty:

Wytrzymałość 5/4,
Poznanie stworzenia,
Analiza śladów,

Krąg Trzeci:
Talenty:

Przywołanie rumaka,
Atak z Pojazdu,

Krąg Czwarty:
Stopień inicjatywy: +1
Talenty:

Tkanie wątków,
Uniknięcie pułapki,

Krąg Piąty:
Obrona społeczna: +1
Talenty:

Druga Broń,
Wykrywanie pułapek,

Krąg Szósty:
Testy zdrowienia: +1
Talenty:

Przebranie,
Broń strzelecka,

Krąg Siódmy:
Talenty:

Widzenie życia,
Wyczucie trucizny,

Krąg Ósmy:
Obrona Fizyczna: +1
Talenty:

Przejrzenie iluzji,
Bezpieczna Ścieżka,

Krąg Dziewiąty:
Obrona magiczna: +1
Obrona fizyczna: +2
Talenty:

Sokole oko,
Wyczucie magii,
Zmiana kształtu,

Krąg Dziesiąty:
Obrona magiczna: +1
Talenty:

Test życia,
Roślinne schronienie,

Krąg Jedenasty:
Stopień inicjatywy: +2
Talenty:

Obrona,
Szybko strzelność,

Krąg Dwunasty:
Talenty:

Kameleon,
Stworzenie strzały,

Krąg Trzynasty:
Obrona Fizyczna: +1
Obrona Społeczna: +1
Karma:Maksymalna karma wzrasta o 25 punktów.
Talenty:

Odporność na truciznę,
Ominięcie tarczy,

Krąg Czternasty:
Talenty:

Grad ciosów,
Ziemna Zbroja,

Krąg Piętnasty:
Obrona fizyczna: +2
Talenty:

Jad,
Wietrzny łuk,


dudriel.
komentarz[11] |

Komentarze do "Tropiciel"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   Czy wiesz czym jest Earthdawn?
Pierwszy raz słyszę o tym system
Coś mi się obiło o uszy.
Tak grałem kilka razy.
Jestem wiernym graczem od dawna
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   "Pojedynek"
   "Zdradziecki ...
   "Nietypowy pr...
   Legendy Pogromu
   „Tajemn...
   "Karawana"
   Mnich
   Earthdawn - "...
   Naszyjnikiem ...
   Tropiciel

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.011740 sek. pg: