..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

"Nietypowy problem"



O przygodzie:
Przygoda przeznaczona jest dla 2-5 graczy kręgów 2-3.

Skrót przygody:
Pod czas przeprawy przez Wężową Rzekę na wysokości, Iopos Bohaterowie natrafiają na człowieka, który opowiada im o swojej wiosce i jej kłopotach. Po niedługim namyśle postanawiają pomóc. Po dotarciu na miejsce w niewyjaśnionych okolicznościach człowiek, któremu mieli pomóc znika.
Od mieszkańców zaczynają napływać dziwne sygnały o tym, co się naprawdę dzieje w wiosce...

Wstęp:
Zmęczeni ostatnia wyprawą bohaterowie wracali do swoich domu. Przemierzając bezkresne lasy i doliny dotarli po 10 dniach pieszej wędrówki do najdłuższej rzeki Barsawii- Wężowa Rzeka. Na przystani przy przeprawie nie czekało dużo osób. Członkowie drużyny odczuwali, że zaraz może się coś wydarzyć. I rzeczywiście tak się stało. Do grupki Adeptów podszedł nie za wysoki mężczyzna (Sancho) ubrany w zwykłe podróżne szaty.

-Przepraszam czy mogę zamienić z państwem parę słów, mianowicie ma pewien problem.
W zasadzie to nie ja osobiście, ale moja wioska.
Chciałbym prosić was dzielni bohaterowie o pomoc. Widzę, żeście zmęczenie długą podróż, a w naszej karczmie mamy wiele wolnego miejsca, które możemy niepłatnie wam użyczyć w zamian z waszą pomoc...

O problemie:
-Od wielu tygodni na polowaniach giną młodzi myśliwi. Nie możemy sobie poradzić z tym problemem. Każdy kto próbował pójść w ich ślady, nie wracał. Jesteśmy wstanie oprócz naszej gościny zaoferować wam 50 sztuk srebrnych monet dla każdego z was w zamian z rozwiązanie problemu. Czy pomożecie nam?

W drodze do wioski:
I tak nieustraszeni bohaterowie wyruszyli za nieznajomym człowiekiem w stronę Wioski Mrader. Jak twierdził Sancho od wioski dzieliły ich nie całe 3 dni marszu. Niestety brak doświadczenia i orientacji w teranie wydłużył wyprawę o 3 dni. Podczas 6 dniowego marszu przez lasy, wzniesienia i łąki gracze zostali zaatakowani kilkakrotnie przez miejscowe zwierzęta. W wyniku, czego przepadł ich cały zapas pożywienia.

Wioska:
Wioska Marader to 20 Chat i mały zajazd wśród imponującej przyrody. Dom ustawione się w równe rzędy. Wyglądają tak jakby dopiero, co zostały odnowione. Jednakże mieszkańcy twierdzą, iż nigdy ich nikt nie odnawiał. (Ludzie z Marader to banda snujących się z konta w kont ponuraków.) Głodni i zmęczeni bohaterowie otrzymują pokój i posiłek w zajeździe („Upity horror”).

Nad ranem budzi ich chłopiec twierdząc, że wzywa ich wódz wioski (Zarha).
Zarha, bo tak miał na imię przywódca zaprosił podróżników do swojej chaty i rozpoczął przemowę:

„Dziękuję, że przyszliście nam pomóc. Nikt dotychczas nie chciał tego zrobić. O zapłatę się nie martwcie, mamy trochę złota. A teraz pomówmy odnośnie problemu”
Sancho pewnie opowiadał już wam o tym, co spotkało naszą wioskę. Tak to straszne – nasi myśliwi giną i powoli zaczyna brakować nam jedzenia. Koniecznie musicie sprawdzić, co za tym stoi?”



strony: [1] [2] [3] [4]
komentarz[10] |

Komentarze do ""Nietypowy problem""



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   Czy wiesz czym jest Earthdawn?
Pierwszy raz słyszę o tym system
Coś mi się obiło o uszy.
Tak grałem kilka razy.
Jestem wiernym graczem od dawna
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   "Pojedynek"
   "Zdradziecki ...
   Legendy Pogromu
   "Nietypowy pr...
   „Tajemn...
   "Karawana"
   Mnich
   Earthdawn - "...
   Tropiciel
   Naszyjnikiem ...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.067649 sek. pg: