..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Magiczny przedmiot "Kostur", projektu i wykonania Viktora Fausta



To był prosty projekt. Jego funkcjonalność miała iść w parze z dobrym smakiem.
Szedłem niemalże jak po sznurku zgodnie z metodami opisanymi w wielu księgach, które są powszechnie dostępne dla każdego.
Ale coś musiało pójść niezgodnie z planem, ponieważ z prostego przedmiotu stworzonego metodami klasycznymi, zrodził się artefakt będący domem dla Ducha.



Wygląd zewnętrzny:
Kto widział kiedyś kostur, powinien łatwo wyobrazić sobie i ten. U podstawy znajduje się malutka czaszeczka, z której do góry wychodzi gruby na dwa palce drewniany trzonek. Na 1/3 wysokości owinięty jest skórzanymi paskami, które zajmują około 1o cm wysokości kostura. Na samym szczycie osadzona jest czaszka Vetty, na którą naciągnięte są pozszywane łaty skór innych stworzeń. Po bokach, wzdłuż łba idą błoniaste kołnierze. Do miejsca mocowania łba przymocowanych jest jeszcze kilka innych drobiazgów. Można tam znaleźć zawieszony rząd zębów Skeorxa, dwie ususzone główki wietrzników, woreczek z ziemią zawierającą odrobiny esencji, mały kawałek wygarbowanej skóry T’Skranga i inne ozdoby. Na szczycie kostura osadzone jest ostrze od kosy, skierowane w przeciwnym kierunku niż czaszka Vetty.

Powstanie:
Najpierw kupiłem kostur. Dostałem go za bezcen w okolicach Urupy. Gdy zacząłem go przyozdabiać, okazało się że moje postępy w nauce Ksenomancji były na tyle znaczące, iż potrzebowałem większej ilości matryc. Zgodnie z wieloma księgami, wystarczyło wpleść wątek w przedmiot i gotowe. Tak też zrobiłem. Obecnie przedmiot ten posiada jeden wątek, podzielony na cztery matryce. Aby zapewnić trwałość mojemu dziełu, postarałem się aby wpleciono weń dwie monety esencji ziemi. Zabieg ten znacząco wpłynął na umagicznienie, a co za tym idzie, wzmocnienie przedmiotu. Mijały lata, a był taki czas gdy Viktor Faust podróżował z inną drużyną. I w czasie tychże perypetii, jego udziałem stała się przygoda w miejscu szczególnie silnym pod względem esencji żywiołów. Gdy przygoda dobiegła końca, Viktor podpisał pakt z pewnym żywiołakiem ziemi, że da mu szanse zwalczania znienawidzonych przez niego Horrorów, jeśli ten przyłączy się do niego. I tak to właśnie Kostur doczekał się ostatniego elementu: Ducha Żywiołu Ziemi.

Duch niestety opuścił moje zacne towarzystwo, pomagając przy budowie murów Acenannu, które mają chronić to miejsce przed niebezpieczeństwami Złoziemi. Duch obiecał strzec murów które właśnie są kończone.

Mechanika:
Kostur działa jako matryca na cztery przedmioty. Wątek wpleciony zapewnia matryce kręgów trzeciego, drugiego i dwie pierwszego (obecnie, w przyszłości te wartości mogą wzrosnąć). Kosa zadaje obrażenia ze stopniem szóstym i jest oczywiście traktowana jako broń dwuręczna.

Kostur powinien w oczywisty sposób wzbudzać niechęć do bohatera go dzierżącego. Ususzeni Wietrzniacy i ogólny wygląd przedmiotu raczej nie budzą uczuć sympatii. Radzę używać go tylko poza zaludnionymi obszarami, a chować go na czas podróży przez miasta.


Mefek.
komentarz[5] |

Komentarze do "Magiczny przedmiot "Kostur", projektu i wykonania Viktora Fausta"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   Czy wiesz czym jest Earthdawn?
Pierwszy raz słyszę o tym system
Coś mi się obiło o uszy.
Tak grałem kilka razy.
Jestem wiernym graczem od dawna
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   "Pojedynek"
   "Zdradziecki ...
   Legendy Pogromu
   "Nietypowy pr...
   „Tajemn...
   "Karawana"
   Mnich
   Earthdawn - "...
   Tropiciel
   Naszyjnikiem ...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.022808 sek. pg: