..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Złodziej iluzjonista



Złodziej iluzjonista to dyscyplina łącząca najlepsze cechy złodzieja i iluzjonisty. Postać ta do dokonywania kradzieży i napadów używa talentów złodziejskich pomagając sobie magią. Dzięki temu prawie każda kradzież nie jest nie możliwa...

Ważne współczynniki:
Zręczność, Percepcja

Ograniczenia rasowe:
Obsydianie,

Rytuał karmiczny:
Postać musi znaleźć sobie ofiarę. Z pomocą iluzji zwabić do miejsca gdzie nie będzie nikogo poza nią i po uśmierceniu okraść.

Krąg Pierwszy:
Talenty:
Broń biała,
Kradzież kieszonkowa,
Skradanie się,
Rzucanie czarów,
Tkanie wątków,
Rytuał karmiczny,
Matryca,

Krąg Drugi:
Talenty:
Wytrzymałość 7/5,
Poznanie zamka,

Krąg Trzeci:
Talenty:
Pozorna śmierć,
Unik,

Krąg Czwarty:
Stopień inicjatywy: +1
Talenty:
Uniknięcie pułapki,
Matryca,

Krąg Piąty:
Obrona społeczna: +1
Talenty:
Moc woli,
Magiczny wytrych,

Krąg Szósty:
Testy zdrowienia: +1
Talenty:
Ulepszona matryca,
Zręczne dłonie,

Krąg Siódmy:
Zdolność:
Postać może stworzyć proste iluzję z cenę 2 punktów wyczerpania.
Talenty:
Nadnaturalny unik,
Wykrywanie broni,

Krąg Ósmy:
Obrona Fizyczna: +1
Talenty:
Przejrzenie iluzji,
Ukrycie broni,

Krąg Dziewiąty:
Obrona Magiczna: +1
Obrona fizyczna: +2
Talenty:
Złoty zmysł,
Czytanie z ruchu warg,
Pancerna martyca,

Krąg Dziesiąty:
Obrona magiczna: +1
Talenty:
Zrzucenie winy,
Broń strzelecka,

Krąg Jedenasty:
Stopień inicjatywy: +2
Talenty:
Rykoszet,
Sprint,

Krąg Dwunasty:
Talenty:
Zimna krew,
Błyskawiczny Atak,

Krąg Trzynasty:
Obrona Fizyczna: +1
Obrona Społeczna: +1
Karma:
Maksymalna karma wzrasta o 25 punktów.
Talenty:
Kameleon,
Spojrzenie astralne,

Krąg Czternasty:
Talenty:
Wielotkanie,
Obrona,

Krąg Piętnasty:
Obrona fizyczna: +1
Talenty:
Dzielona matryca,
Druga szansa,

dudriel.
komentarz[16] |

Komentarze do "Złodziej iluzjonista"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   Czy wiesz czym jest Earthdawn?
Pierwszy raz słyszę o tym system
Coś mi się obiło o uszy.
Tak grałem kilka razy.
Jestem wiernym graczem od dawna
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   "Pojedynek"
   "Zdradziecki ...
   Legendy Pogromu
   "Nietypowy pr...
   „Tajemn...
   "Karawana"
   Mnich
   Earthdawn - "...
   Tropiciel
   Naszyjnikiem ...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.022773 sek. pg: