..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Mistrz Sfery Umysłu



Mistrzowie Sfery Umysłu są najczęściej spotykanymi adeptami, posiadającymi wiedzę o którejś ze Sfer. Rozszerzenie to daje czarodziejom dość duże możliwości, szczególnie przydatne podczas kontaktów z Dawcami Imion. Adepta Sfery Umysłu nie sposób oszukać ani wpłynąć na niego umysłem, choć nie znaczy to, że on pozbawiony jest takich możliwości. Umiejętność czytania myśli, wykrywania kłamstwa a w późniejszym czasie przeglądania wspomnień Dawców Imion sprawia, że adepci Sfery Umysłu pełnią najczęściej funkcję sędziego lub osoby przesłuchującej oskarżonego.

Wymagania:
Adept, chcący poznać Sferę Umysłu musi spełniać następujące wymagania:
- Musi posiadać co najmniej 7 Krąg w którejś z następujących dyscyplin: Czarodziej, Ksenomanta, Iluzjonista, Szaman, Trubadur.
- Musi posiadać przynajmniej 8 poziom talentu Tkanie wątków.
- Musi posiadać przynajmniej 8 poziom talentu Rzucanie czarów lub Empatia.
- Musi posiadać minimum 6 stopień cechy Siła Woli.
- Nie może być T'skrangiem ani Orkiem.

Talenty:
Rozszerzenie dyscypliny zapewnia na poszczególnych Kręgach następujące talenty:
1.Krąg:Spojrzenie_astralne
2.Krąg:Mimikra
3.Krąg:Empatia
4.Krąg:Umysł_ze_stali*
6.Krąg:Moc_woli
7.Krąg:Czytanie_myśli*
8.Krąg:Hipnoza*
10.Krąg:Czarowny_głos
11.Krąg:Fałszywe_oblicze
12 .Krąg: Przeglądanie wspomnień
*oznaczono talenty dyscyplinarne

Specjalne zdolności:
Każdy adept, który opanował Sferę Umysłu zyskuje następujące zdolności:
5 Krąg: Adept może wydawać punkty karmy do testów Siły Woli i Mocy woli.
9 Krąg: Obrona magiczna adepta zwiększa się o 2.

Wizerunek:
Adept Sfery Umysłu jest najczęściej Dawcą Imion, który przez długi czas wędrował (lub wciąż wędruje) wraz z grupką przyjaciół drogami Barsawii w poszukiwaniu przygód. Jest to osoba, która wielokrotnie musiała wydawać osądy w sprawie czyjejś winy, wyszukiwała wpływy horrorów wśród ludności wiosek, czy choćby rozwiązywała zagadki kryminalne. Wielokrotnie popełniała błędy. Kiedy nadarza się możliwość zdobycia mocy, która sprawi, że już nigdy adept taki nie pomyli się przy określaniu winy, ani przy odnajdywaniu tych Dawców Imion, którzy ulegli wpływom horrorów, wielu decyduje się na naukę tej Sfery. I nietrudno się domyślić, że czynią dobrze.
Przed adeptem, który opanował Sferę Umysłu, stoi wielki wyzwanie. Ciągle będzie musiał się powstrzymywać przed odczytaniem myśli innej osoby, przed poznaniem jej prawdziwego zdania. Jeśli ulegnie pokusie, może zdarzyć się sytuacja, kiedy adept zacznie nadużywać tej mocy i popadać w rodzaj choroby psychicznej. Przeglądając ludzkie myśli łatwo jest się doszukać mrocznych szczegółów osobowości, tajemnic, które nigdy nie powinny być znalezione. Dawca Imion, który będzie przeszukiwał te wspomnienia, zostanie przytłoczony ogromem negatywnych emocji i popadnie w depresję, a być może nawet w katatonię. Jeśli magia dyscypliny prędzej nie odwróci się od niego.
Na co dzień adepci Sfery Umysłu nie pokazują swoich zdolności. Dawcy Imion nie lubią, kiedy ktoś odbiera im ostatnią rzecz, o której mogą myśleć, że należy tylko do nich: ich prywatne myśli, i nie będą traktować z szacunkiem kogoś, kto zakrada się do ich umysłów w poszukiwaniu tych sekretów, kto przegląda ich wspomnienia niczym klejnoty i wybiera te najcenniejsze. Z tego powodu adepci Sfery Umysłu przekazują swoją tajemnicę jedynie tym, którym muszą. Kieruje nimi jeszcze jedna zasada: "Nigdy nie przeglądaj wspomnień przyjaciół". Trzeba przyznać, że jest rygorystycznie przestrzegana.
Rozszerzenie to nie narzuca adeptowi jakiegoś konkretnego kodeksu postępowania, do skorzystania ze swoich mocy potrzebna jest jedynie koncentracja. Mistrzowie Sfery Umysłu zwykli mawiać: "Magia będzie przy Tobie, dopóki będziesz w zgodzie z własnym sumieniem".

Watchmaker.
komentarz[6] |

Komentarze do "Mistrz Sfery Umysłu"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   Czy wiesz czym jest Earthdawn?
Pierwszy raz słyszę o tym system
Coś mi się obiło o uszy.
Tak grałem kilka razy.
Jestem wiernym graczem od dawna
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   "Pojedynek"
   "Zdradziecki ...
   "Nietypowy pr...
   Legendy Pogromu
   „Tajemn...
   "Karawana"
   Mnich
   Earthdawn - "...
   Naszyjnikiem ...
   Tropiciel

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.011176 sek. pg: