Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Ostrze Wiary
Zawiera w sobie ducha Alana Płomiennego, t'skrandzkiego mistrza żywiołów, który jako pierwszy poległ w walce z Pustoszycielem. Jego ostatnie słowa brzmiały: "Nie traćcie nadziei. Pokonacie go!" i są wypisane na jelcu broni, w języku t'skrangów. Broń ta została wykonana jako druga, zaraz po Ostrzu Zemsty.
Ostrze Wiary bardziej przypomina sejmitara, niż miecz. Posiada szerokie, jednosieczne, zagięte ostrze wykonane ze stali z domieszką esencji wody i powietrza, dzięki czemu jest bardzo lekkie. Po mieczu cały czas spływają kropelki wody, wydaje się, jakby było ciągle zaparowane. Rękojeść przystosowana jest do prawej ręki istoty wzrostu człowieka, jednak na tyle duża, by mógł nią władać troll, czy obsydianin.
Charakterystyka
Liczba Wątków: 1.
Obrona magiczna: 21.
Poziom 1
Koszt: 200 PL
Tajnik: Adept musi się dowiedzieć, że ma do czynienia z Ostrzem Wiary. Musi poznać również Imię osoby, która wykuła miecz.
Efekt: Bohater zwiększa o 1 swój stopień inicjatywy.
Poziom 2
Koszt: 300 PL
Efekt: Obrona społeczna adepta zwiększa się o 2. Miecz zadaje obrażenia z 6 stopniem.
Poziom 3
Koszt: 500 PL
Tajnik: Bohater musi się dowiedzieć, w jakich okolicznościach miecz otrzymał swoją prawdziwą moc.
Efekt: Obrona fizyczna i magiczna adepta zwiększa się o 1. Miecz zadaje obrażenia z 7 stopniem.
Poziom 4
Koszt: 800 PL
Efekt: Obrona magiczna i fizyczna adepta zwiększają się o 2. Miecz zadaje obrażenia z 8 stopniem.
Poziom 5
Koszt: 2100 PL
Tajnik: Adept musi poznać Imię poprzedniego właściciela Ostrza Wiary.
Czyn: Adept musi odnaleźć miejsce, w którym pochowano pierwszego właściciela miecza i na jego grobie poprzysiąc strzec Ostrza Wiary aż do śmierci. Jest to przysięga krwi, kosztująca 2 punkty stałych obrażeń. Czyn ten jest wart 1300 PL.
Efekt: Adept, korzystający z Ostrza Wiary przebija pancerz przeciwnika przy sukcesie o 1 mniejszym, niż wymagany normalnie. Miecz zadaje obrażenia z 9 stopniem.
Poziom 6
Koszt: 3400 PL
Efekt: Obrona magiczna, społeczna i fizyczna adepta zwiększają się o 2. Miecz zadaje obrażenia z 10 stopniem. Bohater, który opiera się mocom lub czarom, które mogą spowodować utratę kontroli nad jego działaniami (np. moc horrora Groza lub czar Ból), może przy wykonywaniu testów Siły Woli lub talentu Moc Woli wydać 2 punkty karmy.
Poziom 7
Koszt: 5500 PL
Czyn: Bohater musi odnaleźć miejsce pochówku twórcy Ostrza Wiary i na jego grobie złożyć przysięgę krwi. Mocą przysięgi zobowiązuje się do odrzucenia wszelkich broni poza Ostrzem Wiary. Od tej pory bohater nie może korzystać z żadnej innej, poza Ostrzem Wiary, broni (wręcz, strzeleckiej i miotanej). Przysięga ta kosztuje 3 punkty stałych obrażeń. Jeśli bohater ją złamie, wszystkie wątki, które wplótł do miecza zostają zerwane i już nigdy nie będzie mógł wykorzystać mocy Ostrza Wiary. Obrażenia, odniesione na skutek przysiąg nie będą mogły nigdy zostać uleczone. Czyn ten jest wart 3400 PL.
Efekt: Bohater nie może utracić wątku, wplecionego w miecz, jeśli ktoś będzie próbował wpleść do niego swój. Do momentu jego śmierci wątek ten jest nieusuwalny. Obrona fizyczna, magiczna i społeczna adepta zwiększają się o 3.
Watchmaker. |
komentarz[7] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Ostrze Wiary" |
|
|
|
|
|
|
|