Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Boski Grom
Jest to młot wykonany przez kowala o imieniu Geo. Umieścił on w nim esencję powietrza co sprawiło iż młot stał się bardzo lekki a zarazem wytrzymały. Geo żył u podnurza Gór Smoczych, niektórzy twierdzą iż właśnie od nich dostał zlecenia wykucia broni.
Poziom: 1
Koszt: 300
Tajnik: Bohater musi poznać imię młota
Efekt: Młot zadaje obrażenia ze stopniem SF+5
Poziom: 2
Koszt: 500
Tajnik: Bohater musi poznać imię kowala który wykonał młot
Efekt: Obrażenia ze stopniem SF+7
Poziom 3
Koszt: 800
Tajnik: -
Efekt: Obrona magiczna wzrasta o 1
Poziom: 4
Koszt: 1300
Tajnik: Bohater musi poznać cały proces wykuwania owego młota
Efekt: Obrażenia ze stopniem SF+8
Poziom: 5
Koszt: 2100
Tajnik: Bohater musi odbyć wyprawę do Gór Smoczych w celu spotkania się ze smokiem który kontaktował się z Geo (jeśli takowy był)
Efekt: Młot zadaje obrażenia ze stopniem SF+10 oraz za oddanie 2 pkt. obrażeń na stałe może wywołać trzęsienie ziemi które zadaje obrażenia ze stopniem SF+15 (max. jeden pkt do obrażeń) fala uderzeniowa idzie do przodu
Watchmaker. |
komentarz[7] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Boski Grom" |
|
|
|
|
|
|
|